Digitaal Strateeg (hands-on)
Ben jij digital savvy? Ken je de weg in de back end van sites en socials, knoop jij met gemak systemen en applicaties aan elkaar, hoeven we jou niks te vertellen over funnels, is websites transformeren tot good looking conversie-machines je specialiteit en heb je een inspirerende visie op het vergroten van onze digitale toegankelijkheid? Dan zijn we op zoek naar jou!
Internationaal Theater Amsterdam
Artistiek innovatief, meerstemming en maatschappelijk. Internationaal Theater Amsterdam (ITA) produceert én programmeert grensverleggende theater- en dansvoorstellingen uit binnen- en buitenland. Jaarlijks produceert ITA, met artistiek directeur Eline Arbo aan het roer, vier nieuwe voorstellingen en worden succesvolle voorstellingen uit het repertoire hernomen. Wij verwelkomen ieder jaar zo'n 300.000 bezoekers in onze monumentale schouwburg aan het Leidseplein.
Wij werken met veel plezier met getalenteerde, betrokken en openhartige medewerkers die graag werken in een veranderende, creatieve omgeving. Daarbij willen wij een diverse en inclusieve organisatie zijn, een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers gebruikt om betere resultaten te behalen.
Jouw nieuwe werkplek
Als Digitaal Strateeg ben je onderdeel van de afdeling Marketing & Communicatie, waar je samen met een team van specialisten zorgt voor optimale zichtbaarheid en de digitale toegankelijkheid van ITA en haar voorstellingen en activiteiten. Het team vertaalt onze producties, de programmering en ITA als organisatie naar ons huidige en nieuwe publiek via een herkenbaar verhaal. On- én offline. Dat is een verhaal over ons huis midden in het centrum van Amsterdam, onze Ensemble producties die wereldwijd te zien zijn en makers die onze visie op maatschappelijk actueel en urgent theater kracht bijzetten. De afdeling Marketing & Communicatie is de spil tussen publiek, plek, programma en producties en draagt in alles ITA’s ambitie uit een (t)huis te zijn voor grensverleggend, internationaal, grootschalig theater.
Jouw rol
Jij bent binnen het team zowel strategisch als uitvoerend in de lead als het gaat om onze digitale ontwikkeling. Dat betekent dat je, al dan niet samen met onze onlinepartners, verantwoordelijk bent voor onze onlinecampagnes. Je transformeert onze website tot een conversiegedreven en compleet portfolio van alle ITA activiteiten. Ondertussen zijn de back end van de site en diverse dashboards je fundament. Op basis van realtime inzichten optimaliseer je constant onze online-activiteiten. En als je die dan ook nog combineert met verkoopinzichten die onze data-analist je geeft, til je onze strategie naar een hoger level. Bij het ontwikkelen van corporate of artistieke marketingcampagnes zit je aan tafel om het digitale belang te vertegenwoordigen. Op basis van de plannen weet jij online haarfijn de juiste doelgroepen te vinden, te bereiken én te verbinden. In jouw rol als Digitaal Strateeg die de handen uit de mouwen steekt, ben je samen met je collega’s dag in dag uit bezig met het bereiken van ons huidige publiek en nieuwe publiek. En dat allemaal omdat je gelooft dat kunst en cultuur de wereld een stukje mooier maken en je vanuit die ambitie zo veel mogelijk mensen duurzaam wilt verbinden aan ITA.
Wie ben jij
- Je bent een gedreven digitaal of online strateeg met minimaal 5 jaar werkervaring
- Je vindt strategische plannen maken én ze samen met je collega’s uitvoeren vanzelfsprekend
- Je brengt projectmanagement skills mee en bent analytisch sterk
- Je bent een echte zelfstarter, maar werkt ook graag samen in teamverband en projectmatig met andere afdelingen
- Je hebt kennis van en ervaring met o.a. GA4, META Business Suite, diverse CMS-systemen en monitoring dashboards
- Je spreekt en schrijft foutloos in Nederlands en Engels
- Je blijft jezelf in een team van diverse en zeer uiteenlopende marketingcommunicatiecollega’s en een organisatie in ontwikkeling.
Wij bieden
- Een bruisende werkplek in een monumentaal gebouw in hartje Amsterdam
- Een plek binnen een enthousiast team van ervaren collega's, met ruimte voor eigen ideeën en creativiteit
- Een salaris conform de CAO Toneel en Dans (schaal 6)
- Een jaarcontract op basis van 32 uur
- Goede ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden
- De mogelijkheid om gratis voorstellingen te bezoeken.
Geïnteresseerd?
Denk je ‘stop maar met zoeken, ik ben jullie nieuwe collega’, upload dan voor 12 december je motivatie en cv via deze link: https://ita.homerun.co/digitaal-strateeg/nl/apply
Als Digitaal Strateeg is het belangrijk dat je de lange lijnen van je plannen blijft bewaken, maar er ook voor zorgt dat alle werkzaamheden op tijd worden uitgevoerd. Dat vraagt dat je je team en andere afdelingen voldoende meeneemt in je planning en informeel aanstuurt op hun inbreng. Kun je een voorbeeld geven van een fout gelopen planning? Wat gebeurde er toen, hoe heb je het hersteld en wat doe je de volgende keer anders? Maak deze vraag onderdeel van je sollicitatie, door gebruik te maken van de STARR methode.
Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Evelien ter Ellen, hoofd Marketing & Communicatie, via evelien.terellen@ita.nl
Meer informatie over ITA vind je op www.ita.nl.