Planner Educatie & Interactie
Heb jij een groot talent voor plannen en organiseren, vind je het leuk om met scholen en theaterdocenten samen te werken en werk je graag in een creatieve omgeving waar geen enkele dag hetzelfde is? Solliciteer dan snel op deze uitdagende baan bij onze afdeling Programmering, Educatie & Interactie.
Internationaal Theater Amsterdam
Artistiek innovatief, meerstemming en maatschappelijk. Internationaal Theater Amsterdam (ITA) produceert én programmeert grensverleggende theater- en dansvoorstellingen uit binnen- en buitenland. Jaarlijks produceert ITA, met artistiek directeur Eline Arbo aan het roer, vier nieuwe voorstellingen en worden succesvolle voorstellingen uit het repertoire hernomen. Wij verwelkomen ieder jaar zo'n 300.000 bezoekers in onze monumentale schouwburg aan het Leidseplein.
Wij werken met veel plezier met getalenteerde, betrokken en openhartige medewerkers die graag werken in een veranderende, creatieve omgeving. Daarbij willen wij een diverse en inclusieve organisatie zijn, een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers gebruikt om betere resultaten te behalen.
De afdeling:
Je komt te werken in het team van de afdeling Programmering, Educatie & Interactie. De afdeling bestaat uit 8 medewerkers en een afdelingshoofd. Samen met de coördinator Educatie & Interactie en 2 medewerkers Educatie & Interactie draag je bij aan activiteiten met scholen, workshops en contextprogrammering.
Jouw rol:
In deze functie zorg je voor een optimale planning van de educatieve activiteiten en contextprogramma’s die de afdeling ontwikkelt. Je hebt een groot talent voor organiseren, plannen en trouble shooting. Verder zorg je voor een goede afstemming met de planning van andere afdelingen, ben je betrokken bij kleinere projecten en plan je de boekingen in die via het onderwijs binnenkomen.
Je voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
- Contact leggen en onderhouden met verschillende onderwijsinstellingen (po/vo/mbo/hbo/wo);
- Boekingen van onderwijsinstellingen aannemen en op de juiste manier verwerken in het planningssysteem;
- Inplannen van personeel op de verschillende programma’s (collega’s van de eigen afdeling en/of theater/dansdocenten uit ons team van freelancers);
- Overzicht behouden op en coördineren van de planning in overleg met de collega-planners van programmering en development;
- Productionele ondersteuning bij kleinere projecten, zoals het aanschaffen van materialen, een locatie reserveren en de nodige voorbereidingen doen voor workshops en bijeenkomsten;
- Toezicht uitoefenen op een juiste uitvoering van projecten en bijeenkomsten;
- Afhandelen van de (financiële) administratie in samenwerking met het hoofd van de afdeling.
Jij:
- Bent een sterke planner, die verbanden kan leggen en het leuk vindt om te puzzelen en complexe vraagstukken op te lossen;
- Behoudt graag overzicht en kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
- Beschikt over minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Kunt goed prioriteiten stellen en werkt nauwkeurig en zorgvuldig;
- Bent flexibel en stressbestendig;
- Hebt een uitstekende kennis van het Microsoft Office pakket (Outlook, Word, PowerPoint en Excel);
- Beschikt over goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wij bieden jou:
- Een bruisende werkplek midden in de stad en werken in een enthousiast team met leuke collega’s;
- Salaris in schaal V conform CAO Toneel & Dans;
- Een contract van 32 uur voor de duur van 6 maanden;
- 27 vakantiedagen en 12 roostervrije dagen op basis van fulltime dienstverband (40 uur);
- Meer dan 500 voorstellingen per jaar die je mag bezoeken;
- De mogelijkheid om je te ontwikkelen.
Ben je geïnteresseerd in deze functie?
Stuur ons je cv en motivatiebrief en geef antwoord op de volgende competentiegerichte vraag:
Kun je een voorbeeld geven van hoe jij bij het maken van een planning het overzicht bewaakt en hoe je daarbij je eigen werkzaamheden organiseert? Licht dit toe aan de hand van de STARR methodiek.
Stuur je motivatie (inclusief je antwoord op de competentiegerichte vraag) en CV uiterlijk 12 december 2024 op naar: https://ita.homerun.co/planner-educatie/nl
De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op 19 en 20 december en de tweede gesprekken op 23 en 24 december. Voor vragen kun je contact opnemen met Anne-Lotte Heijink, annelotte.heijink@ita.nl
Meer informatie over ITA kun je vinden op: https://ita.nl/nl/