Plan uw bezoek
Beste bezoeker,
Voel je welkom bij Internationaal Theater Amsterdam!
We kijken er naar uit je te ontvangen. Op deze pagina vindt je informatie over je bezoek, je reis naar ITA en meer!
Veelgestelde vragen
Hoe en waar kan ik kaarten kopen?
Via deze website kun je online kaarten kopen door bij de gewenste voorstelling op BESTELLEN te klikken, vervolgens een datum naar keuze te selecteren en op BESTEL KAARTEN te klikken.
Om af te rekenen moet je inloggen met een ITA-account. Na betaling via iDEAL of creditcard, kan je de kaarten gratis printen of per post laten bezorgen tegen € 3,50 handelingskosten.
Maandag t/m zaterdag van 13:00 - 18:00 kan je via het nummer +31 (0)20 624 23 11 telefonisch kaarten bestellen. Per bestelling wordt (ongeacht het aantal kaarten) € 3,50 handelingskosten in rekening gebracht.
De kaarten worden per mail of tot een week voor aanvang van de voorstelling per post toegestuurd.
Onze medewerkers van de kassa helpen je graag persoonlijk vanaf 1,5 uur voor aanvang van de voorstelling.
Waar vind ik mijn account of Mijn ITA terug?
Klik rechtsboven op het winkelkarretje en selecteer LOG IN, of ga naar Menu > Mijn ITA.
Sinds 9 augustus 2022 gebruiken wij een nieuw ticketingsysteem. Had je al een ITA-account? Stel dan je wachtwoord opnieuw in via Wachtwoord vergeten? Je gebruikersnaam is je e-mailadres.
Ik weet niet meer of ik een account heb, wat moet ik doen?
Weet je niet zeker of je al een ITA-account hebt? Klik dan op Wachtwoord vergeten? en vul je e-mailadres in. Wordt je e-mailadres niet herkend? Dan heb je nog geen account.
Hoe kan ik de ITA Nieuwsbrief ontvangen?
In je ITA-account kun je bij Instellingen > Nieuwsbrieven en meldingen
aangeven of je de ITA-nieuwsbrief wilt ontvangen.
Ik heb mijn kaart(en) niet geprint, kan ik mijn ticket(s) laten zien op mijn telefoon?
Dat kan! Wij scannen je ticket(s) vanaf je mobiele telefoon bij binnenkomst.
Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?
Als je kaarten online of telefonisch besteld kan je ze altijd terugvinden in je
ITA-account.
Heb je de kaarten zonder account bij de kassa besteld? Dan kan de kassa nieuwe kaarten printen voor € 2.
Ik kan niet naar de voorstelling, kan ik mijn kaarten retourneren of ruilen?
Kaarten kun je inruilen voor een andere datum, een andere voorstelling of voor een ITA Tegoed Voucher. Dit kan tot uiterlijk een dag voor de voorstelling. Hiervoor kan je contact opnemen met de kassa via +31 (0)20 624 23 11.
Voor het inwisselen van kaarten brengen wij € 5 in rekening.
Ik heb een ITA Tegoed Voucher, hoe kan ik deze verzilveren?
Op www.ita.nl kun je tijden de betaling een ITA Cadeau Voucher gebruiken door het nummer en de pincode in te voeren. Zo wordt het saldo verrekend met je bestelling.
Als je tickets meer kosten dan het saldo op de voucher kan je het overige bedrag met een andere betaalmethode afrekenen.
Kosten je tickets minder dan het saldo op de voucher? Dan blijft dit bedrag op de ITA Cadeau Voucher staan en kan je het voor toekomstige aankopen gebruiken.
Kan ik betalen met een Podiumcadeaukaart?
Jazeker! We accepteren de Podiumcadeaukaart.
Deze kun je nu ook telefonisch inwisselen. Hiervoor moet je de kaart wel bij de hand hebben en weten hoeveel saldo erop de kaart staat.
Wanneer wordt het ticketbedrag van mijn creditcard afgeschreven?
Het ticketbedrag wordt - wanneer je met je creditcard betaalt - direct
afgeschreven.