Veelgestelde vragen over ITALive
Heeft u een vraag over het bekijken van een van onze livestreams of over het kopen van tickets voor deze livestreams? Wij hebben een aantal veel gestelde vragen hieronder verzameld.
Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u contact opnemen via bespreekbureau@ita.nl.
VEELGESTELDE VRAGEN MBT ITALive
Kan ik de livestream ook casten via mijn Chromecast of Apple TV?
Nee, Vimeo is niet gemakkelijk te casten zoals YouTube of Netflix. Toch kiezen wij omwille van de beeldkwaliteit voor dit platform. Casten
via Vimeo is niet onmogelijk, zelf hebben zij daar enkele oplossingen voor: https://vimeo.zendesk.com/hc/en-us/sections/360010501311-TV-viewing. Dus als u het zelf lukt, is dat mooi!
Onze medewerkers kunnen u met veel helpen maar niet met technische ondersteuning met betrekking tot het casten. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hier geen mails over te sturen.
Moet je er precies op de tijd van aanvang zijn of kun je ook later ‘binnenkomen’?
Net als bij elke andere voorstelling is ook deze voorstelling echt live, dus als u te laat bent kunt u een deel van de voorstelling missen.
Wanneer ontvang ik een link om de livestream te bekijken?
Een link met details over toegang tot de livestream wordt één uur voor de livestream naar u gemaild. Mocht u de mail niet ontvangen hebben, controleer dan uw ongewenste e-mail voordat u contact met ons opneemt.
Mijn wachtwoord is ongeldig. Wat moet ik doen?
Controleer a.u.b. of u uw code correct invoert, want het is hoofdlettergevoelig. Probeer de code ook op een ander apparaat of browser.
Als ik mijn scherm ververs voor deze livestream, moet ik dan opnieuw inloggen?
Nee. Zolang u uw unieke code hebt ingevoerd en bent ingelogd, kunt u zo veel verversen als u wilt. Als u er ‘wordt uitgegooid’, log dan gewoon weer in met het wachtwoord dat u heeft ontvangen.
Ik zie alleen nog een wachtpagina?
Een half uur voor aanvang is er reeds beeld en geluid, maar de stream zelf start pas bij aanvang van de voorstelling. Ververs de pagina zodat u weer in real time kijkt.
Ik hoor niks.
Als u geen geluid kunt horen, probeer dan iets af te spelen via een andere website en zorg ervoor dat uw luidsprekers/hoofdtelefoons goed werken. Zorg er bovendien voor dat u het geluid op de livestream niet hebt gedempt. Als het probleem blijft bestaan, kan een eenvoudige herstart van uw computer/tablet het probleem oplossen.
Mijn video is gestopt met werken. Wat moet ik doen?
Vernieuw de pagina en u wordt teruggebracht naar de stream in real time en deze zal verder gaan vanaf waar de voorstelling op dat moment is. Als het probleem blijft optreden, controleer dan uw internet, datamogelijkheden en video-instellingen op uw apparaat.
Kan ik de livestream ook op een ander moment bekijken?
Nee, de livestream is tijdgebonden. De voorstelling wordt live in ons theater gespeeld en u krijgt – via een liveverbinding – te zien wat er zich op dat moment in de zaal afspeelt. De livestream is dus alleen op het moment van uitzending live te bekijken.
Kan ik vanuit het buitenland ook kijken?
Ja, het is ook mogelijk om de livestream vanuit het buitenland te bekijken.
Zal er ondertiteling zijn?
De livestreams van ITALive kunnen in het Engels en/of Frans worden ondertiteld. Dit wordt per voorstelling aangegeven.
Kan ik de video vooruit of achteruit spoelen?
U maakt deel uit van een live-ervaring, dus dit kan niet. Iedereen kijkt naar een live-uitzending, wat betekent dat er geen manier is om de video vooruit of terug te spoelen.
Kan ik de livestream opnemen?
Audio- of video-opname op uw eigen apparaat is ten strengste verboden. Kennis van dergelijke acties, inclusief het plaatsen van een video van de stream, kan uw mogelijkheden om in de toekomst virtuele evenementen te bekijken of te openen schaden.
Wat is de camerapositionering? Is er één camera of zijn er meerdere camera’s?
De livestream zal met meerdere camera’s vanuit verschillende perspectieven worden gestreamd.
Hoeveel mensen kunnen naar de livestream kijken? Is er een kans dat het uitverkocht is als ik niet op tijd tickets koop?
Neen, er is geen maximale capaciteit voor het aantal mensen dat een ticket voor de livestream kan kopen.
Ik kan niet meer op de datum waarop ik tickets heb gekocht. Kan ik mijn tickets omruilen of mijn geld terug krijgen?
Tickets nemen we terug in ruil voor een tegoedbon of kunnen omgeruild worden voor een andere livestream, op voorwaarde dat u dit meldt voor dat u uw link en wachtwoord ontvangt.
Mijn partner en ik willen samen kijken, moeten we dan twee kaarten kopen?
Net als bij een voorstelling dient u per persoon een ticket voor de voorstelling te kopen. Per aankoop ontvangt u een uur voor aanvang een wachtwoord en link naar de livestream.
Ik heb te veel tickets gekocht. Wat nu?
Tickets nemen we terug in ruil voor een tegoedbon of kunnen omgeruild worden voor een andere livestream.
Ik heb meer/andere vragen. Met wie kan ik contact opnemen?
Als u vragen heeft of ondersteuning nodig heeft met betrekking tot uw aankoop of de stream, mail dan naar bespreekbureau@ita.nl. We helpen u graag verder.