Veelgestelde vragen over ITALive

Heeft u een vraag over het bekijken van een van onze livestreams of over het kopen van tickets voor deze livestreams? Wij hebben een aantal veel gestelde vragen hieronder verzameld.

Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u contact opnemen via bespreekbureau@ita.nl.

VEELGESTELDE VRAGEN MBT DE LIVESTREAMS

Ik kan niet meer op de datum waarop ik tickets heb gekocht. Kan ik mijn tickets omruilen of mijn geld terug krijgen?

Tickets nemen we terug in ruil voor een tegoedbon of kunnen omgeruild worden voor een andere livestream.

Wanneer ontvang ik een link om de livestream te bekijken?

Een link met details over toegang tot de livestream wordt één uur voor de livestream naar u gemaild. Mocht u de mail niet ontvangen hebben, controleer dan uw ongewenste e-mail voordat u contact met ons opneemt.

Kan ik de livestream ook casten via mijn Chromecast of Apple TV?

De livestream-player heeft helaas geen directe cast mogelijkheid. Echter kan de livestream op de volgende wijze wel gecast worden naar uw tv of scherm:

Windows laptop/computer:
U kunt de livestream naar uw tv casten door het gebruik van de ingebouwde casting in de Google Chrome browser. Deze vind u rechtsboven in de browser wanneer u klikt op de drie puntjes. Daar klikt u vervolgens op casten. Zo cast u uw complete scherm naar uw televisie, vervolgens klikt u op volledig scherm zodat u alleen de livestream ziet in beeld.

Apple Macbook/ Imac/ MacPro:
U kunt de livestream naar uw tv casten door het gebruik van de ingebouwde casting in de Google Chrome browser. Deze vind u rechtsboven in de browser wanneer u klikt op de drie puntjes. Daar klikt u vervolgens op casten. Zo cast u uw complete scherm naar uw televisie, vervolgens klikt u op volledig scherm zodat u alleen de livestream ziet in beeld.

U kunt de livestream ook naar uw Apple TV casten via Apple AirPlay (Airplay Icoon in video controls).

Apple Iphone/Ipad:
U kunt de livestream ook naar uw Apple TV casten via Apple AirPlay (Airplay Icoon in video controls).

We zijn ons ervan bewust dat het casten misschien ingewikkeld voor u is, maar we hopen het op deze manier toch zo helder mogelijk te hebben uitgelegd. Op dit moment is Vimeo voor ITA echter het beste platform om livestreams mogelijk te maken.

Moet je er precies op de tijd van aanvang zijn of kun je ook later ‘binnenkomen’?

Net als bij elke andere voorstelling is ook deze voorstelling echt live, dus als u te laat bent kunt u een deel van de voorstelling missen.

Mijn wachtwoord is ongeldig. Wat moet ik doen?

Controleer a.u.b. of u uw code correct invoert, want het is hoofdlettergevoelig. Probeer de code ook op een ander apparaat of browser.

Ik zie alleen nog een wachtpagina?

De stream start pas bij aanvang van de voorstelling.

Ik hoor niks.

Als u geen geluid kunt horen, probeer dan iets af te spelen via een andere website en zorg ervoor dat uw luidsprekers/hoofdtelefoons goed werken. Zorg er bovendien voor dat u het geluid op de livestream niet hebt gedempt. Als het probleem blijft bestaan, kan een eenvoudige herstart van uw computer/tablet het probleem oplossen.

Kan ik de video vooruit of achteruit spoelen?

U maakt deel uit van een live-ervaring, dus dit kan niet. Iedereen kijkt naar een live-uitzending, wat betekent dat er geen manier is om de video vooruit of terug te spoelen.

Mijn video is gestopt met werken. Wat moet ik doen?

Vernieuw de pagina en u wordt teruggebracht naar de stream in real time en deze zal verder gaan vanaf waar de voorstelling op dat moment is. Als het probleem blijft optreden, controleer dan uw internet, datamogelijkheden en video-instellingen op uw apparaat.

Als ik mijn scherm ververs voor deze livestream, moet ik dan opnieuw inloggen?

Nee. Zolang u uw unieke code hebt ingevoerd en bent ingelogd, kunt u zo veel verversen als u wilt. Als u er ‘wordt uitgegooid’, log dan gewoon weer in met het wachtwoord dat u heeft ontvangen.

Ik heb meer/andere vragen. Met wie kan ik contact opnemen?

Als u vragen heeft of ondersteuning nodig heeft met betrekking tot uw aankoop of de stream, mail dan naar bespreekbureau@ita.nl. We helpen u graag verder.

Kan ik vanuit het buitenland ook kijken?

Ja, het is ook mogelijk om de livestream vanuit het buitenland te bekijken. De voorstelling wordt in het Engels ondertiteld.

Kan ik de livestream opnemen?

Audio- of video-opname op uw eigen apparaat is ten strengste verboden. Kennis van dergelijke acties, inclusief het plaatsen van een video van de stream, kan uw mogelijkheden om in de toekomst virtuele evenementen te bekijken of te openen schaden.

Kan ik de livestream ook op een ander moment bekijken?

Nee, de livestream is tijdgebonden. De voorstelling wordt live in ons theater gespeeld en u krijgt – via een liveverbinding – te zien wat er zich op dat moment in de zaal afspeelt. De livestream is dus alleen op het moment van uitzending live te bekijken.

Wat is de camerapositionering? Is er één camera of zijn er meerdere camera’s?

De livestream zal met meerdere camera’s vanuit verschillende perspectieven worden gestreamd.

Zal er ondertiteling zijn?

Ja, de livestream zal in het Engels ondertiteld worden.

Mijn partner en ik willen samen kijken, moeten we dan twee kaarten kopen?

Net als bij een voorstelling dient u per persoon een ticket voor de voorstelling te kopen. Per aankoop ontvangt u een uur voor aanvang een wachtwoord en link naar de livestream.

Hoeveel mensen kunnen naar de livestream kijken? Is er een kans dat het uitverkocht is als ik niet op tijd tickets koop?

Ja, er is een maximale capaciteit voor het aantal mensen dat een ticket voor de livestream kan kopen.