Plan uw bezoek

Beste bezoeker,

We kijken er naar uit om u te mogen verwelkomen in ons theater. De veiligheid en gezondheid van onze bezoekers, medewerkers en bespelers staat hierbij voorop. Daarom vragen we u om – wanneer u een positieve Coronatest of Coronaklachten heeft - het Bespreekbureau te contacteren en de voorstelling niet te bezoeken.

Wij volgen bij ITA de adviezen op zoals deze zijn vastgesteld door de RIVM (klik hier om ze na te lezen). Zo kunt u besmetting voor uzelf en anderen zo veel mogelijk voorkomen. En kunt u rekening houden met mensen die zich nog zorgen maken om hun gezondheid.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Veelgestelde vragen

Hoe en waar kan ik kaarten kopen?

Via deze website kunt u online kaarten kopen door op de pagina van de gewenste voorstelling te klikken op ‘BESTELLEN’, een datum naar keuze te selecteren en vervolgens op 'BESTEL KAARTEN' klikken. Om af te rekenen moet u inloggen met een ITA-account. Na betaling via iDEAL of credit card, vindt u uw kaarten terug in uw online account. Wenst u uw tickets per post te laten bezorgen rekenen we € 3,50 handelingskosten aan.

U kunt van ma t/m za van 13:00 – 18:00 terecht op het nummer +31 (0)20 624 23 11 om telefonisch kaarten te bestellen. Per bestelling wordt (ongeacht het aantal kaarten) € 3,50 handlingskosten in rekening gebracht.

Onze medewerkers van het bespreekbureau helpen u graag persoonlijk vanaf 1,5 uur voor aanvang van de voorstelling.

Waar vind ik mijn account of Mijn ITA terug?

Ga in de rechterbovenhoek naar het winkelkarretje en klik op LOG IN of ga naar Menu en klik op Mijn ITA.

ITA heeft sinds 9 augustus 2022 een nieuw ticketingsysteem waarmee we u nog beter van dienst kunnen zijn. Had u al een ITA-account? Dan zal u uw wachtwoord opnieuw moeten instellen. Dat kan eenvoudig door te klikken op Wachtwoord vergeten? Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres.

En nu u toch in uw account bent, kunt u meteen uw gegevens controleren en uw contactvoorkeuren aanpassen.

Ik weet niet meer of ik een account heb, wat moet ik doen?

Weet u niet meer of u een account heeft? Klik dan op Wachtwoord vergeten? en vul uw e-mailadres in. Als uw e-mailadres niet wordt herkend, heeft u nog geen account.

Hoe kan ik de ITA Nieuwsbrief ontvangen?

In uw ITA-account kunt u onderaan de pagina Instellingen bij Nieuwsbrieven en meldingen aangeven of u de tweewekelijkse ITA Nieuwsbrief wenst te ontvangen.

Ik heb mijn kaart(en) niet geprint, kan ik mijn ticket(s) laten zien op mijn telefoon?

Ja, dat is geen probleem. Wij scannen uw ticket(s) vanaf uw mobiele telefoon bij binnenkomst.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Als u uw kaarten online of telefonisch heeft besteld, kunt u ze altijd in uw ITA-account terugvinden. Indien u de kaarten zonder account aan het bespreekbureau heeft besteld, kan het bespreekbureau nieuwe kaarten voor u printen. Dit kost € 2.

Ik kan niet naar de voorstelling, kan ik mijn kaarten retourneren of ruilen?

U mag uw kaarten ruilen voor een andere datum, een andere voorstelling of voor een ITA Tegoed Voucher. Dit kan tot uiterlijk een dag voor de voorstelling. U kunt hiervoor contact opnemen met ons bespreekbureau op +31 (0)20 624 23 11.

Voor het inwisselen van kaarten brengen wij € 5 in rekening.

Ik heb een ITA Tegoed Voucher, hoe kan ik deze verzilveren?

Zodra u uw tickets op www.ita.nl heeft gevonden en naar "Betaling" bent genavigeerd, kunt u ervoor kiezen om een ITA Tegoed Voucher als betaalmethode te gebruiken. Er wordt u gevraagd om het nummer en de pincode van de ITA Tegoed Voucher in te voeren. Het saldo op de ITA Tegoed Voucher wordt verrekend met het bedrag van uw bestelling.

Koopt u tickets voor een hogere waarde dan de ITA Tegoed Voucher, dan kunt u het resterende bedrag betalen met een betaalmethode naar keuze. Als u tickets koopt voor een lagere waarde dan de ITA Tegoed Voucher, blijft het resterende bedrag op uw ITA Tegoed Voucher staan en kan deze worden gebruikt voor toekomstige aankopen.

De ITA Tegoed Voucher kan worden gebruikt als betaling voor tickets voor alle evenementen in INTERNATIONAAL THEATER AMSTERDAM. De waarde van de ITA Tegoed Voucher is niet inwisselbaar voor contant geld. De vervaldatum van de ITA Tegoed Voucher is helaas bindend, na deze datum kan deze niet meer worden verzilverd. Echter, de bestelde voorstelling hoeft niet binnen deze datum te vallen.

Kan ik betalen met een Podiumcadeaukaart?

Ja, we accepteren de Podiumcadeaukaart als betaling. U kunt deze ook telefonisch inwisselen, mits u de kaart bij de hand heeft en het saldo weet.

Wanneer wordt het ticketbedrag van mijn credit card afgeschreven?

Het ticketbedrag wordt - wanneer u met uw credit card betaalt - direct afgeschreven.