Plan uw bezoek

Veelgestelde vragen

Hoe en waar kan ik kaarten kopen?

Via deze website kunt u online kaarten kopen door op de pagina van de gewenste voorstelling te klikken op ‘BESTELLEN’, een datum naar keuze te selecteren en vervolgens op 'BESTEL KAARTEN' klikken. Om af te rekenen moet u inloggen met een ITA-account. Na betaling via iDEAL of credit card, kunt u uw kaarten gratis printen of per post laten bezorgen tegen € 3,50 handelingskosten.

U kunt van ma t/m vr van 14:00 – 18:00 terecht op het nummer +31 (0)20 624 23 11 om telefonisch kaarten te bestellen. Per bestelling wordt (ongeacht het aantal kaarten) € 3,50 handlingskosten in rekening gebracht.

Onze medewerkers van het bespreekbureau helpen u graag persoonlijk vanaf 1,5 uur voor aanvang van de voorstelling.

Waar vind ik mijn account of Mijn ITA terug?

Op de website vindt u onder Mijn ITA uw account terug.

Als u wilt controleren of u al een account heeft, kunt u de volgende stappen ondernemen:
• Klik op Wachtwoord vergeten? bij IK HEB AL EEN ACCOUNT.
• Er opent een nieuw scherm, waar u uw e-mailadres kunt invullen en op Wachtwoord opvragen klikt.
• Als er geen rode boodschap verschijnt, ontvangt u een e-mail met verdere instructies.
• Als de rode boodschap “Het is niet gelukt om iemand te vinden met uw ingevulde e-mailadres” verschijnt, heeft u nog geen account en kunt u er een aanmaken.
• Wij vragen u een wachtwoord van minimaal 8 karakters te maken en hierbij zowel kleine- als hoofdletters, een cijfer en een teken te gebruiken.
• Vervolgens logt u automatisch in.
• En nu u toch in uw account bent, kunt u meteen uw gegevens controleren en uw contactvoorkeuren aanpassen.

Ik weet niet meer of ik een account heb, wat moet ik doen?

Weet u niet meer of u een account heeft? Klik dan op Wachtwoord vergeten? en vul uw e-mailadres in. Als uw e-mailadres niet wordt herkend, heeft u nog geen account.

Heeft u al een account, kies dan een wachtwoord van minimaal 8 karakters en gebruik zowel kleine- en hoofdletters, een cijfer en een teken.

Ik heb mijn e-tickets niet ontvangen / ben mijn e-tickets kwijt. Wat moet ik doen?

24 uur na het afronden van uw online bestelling, vindt u de tickets ook in uw ITA-account. Log in op uw persoonlijke pagina. Hier kunt u ook de tickets printen. Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met ons bespreekbureau (+31 (0)20 624 23 11).

Ik heb mijn kaarten niet geprint, kan ik de e-tickets laten zien op mijn telefoon?

Het is mogelijk om de tickets te scannen vanaf een mobiele telefoon.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Als u de kaarten online heeft besteld, kunt u ze na 24 uur terugvinden in uw ITA-account. Indien u de kaarten aan het bespreekbureau of telefonisch heeft besteld, kan het bespreekbureau nieuwe kaarten voor u printen. Dit kost € 2.

Ik kan niet naar de voorstelling, kan ik mijn kaarten retourneren of ruilen?

U mag de kaarten ruilen voor een andere datum, andere voorstelling of voor een ITA-tegoedbon. Dit kan tot uiterlijk een dag voor de voorstelling. U kunt hiervoor contact opnemen met ons bespreekbureau op +31 (0)20 624 23 11. Voor het inwisselen van kaarten brengen wij € 5 in rekening.

Ik heb een ITA-tegoedbon gekregen, hoe kan ik deze verzilveren?

U kunt uw ITA-tegoedbon online (door uw nummer in te vullen), aan het bespreekbureau of telefonisch (+31 (0)20 624 23 11) inwisselen. De vervaldatum van de ITA-tegoedbon (13 maanden) is helaas bindend, na deze datum kan deze niet meer worden verzilverd. Echter, de bestelde voorstelling hoeft niet binnen deze datum te vallen. De ITA-tegoedbon kan niet worden ingezet voor voorstellingen van het Holland Festival.

Kan ik betalen met een Podiumcadeaukaart?

Ja, we accepteren de Podiumcadeaukaart als betaling aan de kassa. U kunt deze ook telefonisch inwisselen, mits u de kaart bij de hand heeft en het saldo weet.

Wanneer wordt het ticketbedrag van mijn credit card afgeschreven?

Het ticketbedrag wordt - wanneer u met uw credit card betaalt - direct afgeschreven.