Plan uw bezoek

.

Coronavirus update 24-3-2020

Annulering van voorstellingen.

Tot onze grote spijt zijn wij genoodzaakt om alle voorstellingen af te gelasten ten gevolge van de maatregelen van de Rijksoverheid tegen de verspreiding van het Coronavirus. Ons theater is gesloten tot 1 juni. Ook de ITA-Brasserie is gesloten.

Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, wordt deze zo snel mogelijk op onze website geplaatst.

Om overbelasting te voorkomen, verzoeken wij u dit moment geen contact op te nemen met ons bespreekbureau.

Kaartkopers ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Het kan gezien de huidige omstandigheden langer duren dan u van ons gewend bent voordat we contact opnemen.

Wij hopen op uw begrip voor deze uitzonderlijke gang van zaken en hopen u later alsnog te mogen verwelkomen in Internationaal Theater Amsterdam.

Ivo van Hove, Wouter van Ransbeek, Margreet Wieringa

Directieteam Internationaal Theater Amsterdam

Veelgestelde vragen

Hoe en waar kan ik kaarten kopen?

U kunt uw kaarten kopen via deze website, telefonisch (+31 (0)20 624 23 11) of bij ons bespreekbureau (Leidseplein 26).

Waar vind ik mijn account of Mijn ITA terug?

Op de website vindt u onder Mijn ITA uw account terug.

Als u wilt controleren of u al een account heeft, kunt u de volgende stappen ondernemen:
• Klik op Wachtwoord vergeten? bij IK HEB AL EEN ACCOUNT.
• Er opent een nieuw scherm, waar u uw e-mailadres kunt invullen en op Wachtwoord opvragen klikt.
• Als er geen rode boodschap verschijnt, ontvangt u een e-mail met verdere instructies.
• Als de rode boodschap “Het is niet gelukt om iemand te vinden met uw ingevulde e-mailadres” verschijnt, heeft u nog geen account en kunt u er een aanmaken.
• Wij vragen u een wachtwoord van minimaal 8 karakters te maken en hierbij zowel kleine- als hoofdletters, een cijfer en een teken te gebruiken.
• Vervolgens logt u automatisch in.
• En nu u toch in uw account bent, kunt u meteen uw gegevens controleren en uw contactvoorkeuren aanpassen.

Mijn oude wachtwoord werkt niet meer, wat moet ik doen?

ITA heeft een nieuw ticketingsysteem. Heeft u al een account bij ons, dan vragen we u om privacyredenen om bij uw eerste bezoek een nieuw wachtwoord aan te maken door 'Wachtwoord vergeten?' te gebruiken. Kies een wachtwoord van minimaal 8 karakters en gebruik zowel kleine- en hoofdletters, een cijfer en een teken.

Ik heb mijn e-tickets niet ontvangen / ben mijn e-tickets kwijt. Wat moet ik doen?

24 uur na het afronden van uw online bestelling, vindt u de tickets ook in uw ITA-account. Log in op uw persoonlijke pagina. Hier kunt u ook de tickets printen. Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met ons bespreekbureau (+31 (0)20 624 23 11).

Ik heb mijn kaarten niet geprint, kan ik de e-tickets laten zien op mijn telefoon?

Het is mogelijk om de tickets te scannen vanaf een mobiele telefoon.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Als u de kaarten online heeft besteld, kunt u ze na 24 uur terugvinden in uw ITA-account. Indien u de kaarten aan het bespreekbureau of telefonisch heeft besteld, kan het bespreekbureau nieuwe kaarten voor u printen. Dit kost € 2.

Ik kan niet naar de voorstelling, kan ik mijn kaarten retourneren of ruilen?

U mag de kaarten ruilen voor een andere datum, andere voorstelling of voor een ITA-tegoedbon. Dit kan tot uiterlijk een dag voor de voorstelling. U kunt hiervoor contact opnemen met ons bespreekbureau op +31 (0)20 624 23 11. Voor het inwisselen van kaarten brengen wij € 5 in rekening.

Ik heb een ITA-tegoedbon gekregen, hoe kan ik deze verzilveren?

U kunt uw ITA-tegoedbon online (door uw nummer in te vullen), aan het bespreekbureau of telefonisch (+31 (0)20 624 23 11) inwisselen. De vervaldatum van de ITA-tegoedbon (2 jaar) is helaas bindend, na deze datum kan deze niet meer worden verzilverd. Echter, de bestelde voorstelling hoeft niet binnen deze datum te vallen.

Kan ik betalen met een Podiumcadeaukaart?

Ja, we accepteren de Podiumcadeaukaart als betaling aan de kassa. U kunt deze ook telefonisch inwisselen, mits u de kaart bij de hand heeft en het saldo weet.

Wanneer wordt het ticketbedrag van mijn credit card afgeschreven?

Het ticketbedrag wordt - wanneer u met uw credit card betaalt - direct afgeschreven.

Informatie voor bespelers

Technische informatie