Plan your visit

Good day, you will find us at Leidseplein 26. Reserve a table in our restaurant or call the ticket-office at +31 (0)20 – 624 23 11.

FAQ

Hoe kan ik kaarten reserveren?

U kunt reserveren via onze website, telefonisch of ter plaatse aan de kassa.

Ik heb mijn e-tickets niet ontvangen / ben mijn e-tickets kwijt. Wat moet ik doen?

24 uur na het afronden van uw online bestelling, vindt u de tickets ook in uw Stadsschouwburgaccount. Ga naar www.ssba.nl. en log in op uw persoonlijke pagina. Hier kunt u ook de tickets printen. Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met onze kassa (020 624 23 11).

Ik heb mijn kaarten niet geprint, kan ik de e-tickets laten zien op mijn telefoon?

Het is mogelijk om de tickets te scannen vanaf een mobiele telefoon.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Als u de kaarten online heeft besteld, kunt u ze na 24 uur terugvinden in uw account op www.ssba.nl. Indien u de kaarten aan de kassa of telefonisch heeft besteld, kan de kassa nieuwe kaarten voor u printen. Dit kost € 2.

Ik kan niet naar de voorstelling, kan ik mijn kaarten retourneren of ruilen?

U mag de kaarten ruilen voor een andere datum, andere voorstelling of voor een tegoedbon. Dit kan tot uiterlijk een dag voor de voorstelling. U kunt hiervoor contact opnemen met onze kassa op: 020 624 23 11. Voor het inwisselen van kaarten brengen wij €5 in rekening.

Ik heb een tegoedbon gekregen, hoe kan ik deze verzilveren?

Het inwisselen van een tegoedbon kan aan de kassa van de Internationaal Theater Amsterdam of telefonisch (020 624 23 11). De vervaldatum op de tegoedbon is helaas bindend, na deze datum kan het niet worden verzilverd. Echter, de bestelde voorstelling hoeft niet binnen deze datum te vallen.

Kan ik betalen met een podiumcadeaukaart?

Ja, we accepteren de Podiumcadeaukaart als betaling aan de kassa. U kunt deze ook telefonisch inwisselen, mits u de kaart bij de hand heeft en het saldo weet.